Izjava o odgovornosti - molimo pročitati Rujan 16, 2024, 09:40:08
baza znanja baza kemikalija baza sinteza razno

Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?
*

Pozdrav
 Str: [1]
  Ispis  

Pozdrav
Autor Poruka
AKemija
Učenik
*

« na: Ožujak 17, 2011, 07:48:12 »

Evo, učlanio sam se na ovaj forum jer volim znanost i eksperimentiranje, inače sam student PK na kemijsko-tehnloškom fakultetu u Zagrebu, do nedavno sam izvodio pokuse doma no kako svoj mali labos neko vrijeme moram zaboraviti jer na mjestu njega moja baka planira izgraditi šupu, a moj lab preseliti negdje dalje, što je još upitno, morao sam se pomiriti s time da do daljnjega neću kemijati sad ali zato sam i odlučio pristupiti ovom forumu i pomoći onima koji mogu eksperimentirati wink1, a to mogu na razne načine, što će biti navedeno... ako imate bilo koje pitanje u vezi kemijske reakcije ili bilo kog pokusa potruditi ću se odgovoriti i pomoći vam... budući da mi je ostalo od laba sad hrpa kekikalija, odlučio sam ih prodati ali ne znam gdje da stavim oglas i popis svega što imam..pa molim stručnije za pomoć...za sad toliko...
Evidentirano
Arbor
Ludi znanstvenik

« Odgovor #1 na: Ožujak 17, 2011, 07:59:58 »

Dobrodošao,   thumbup
drago nam je da imamo i studenta među članovima, iako već ove godine neki članovi postaju također studenti. Stvarno ne znam kako bi mogao prodati kemikalije, meni nisu potrebne, zato što već imam prilično puno. Ali naravno, suradnja je najkorisnija.  thumbup
Evidentirano

Real chemist always start from this!!
mr. pametni
Znanstvenik

Email
« Odgovor #2 na: Ožujak 18, 2011, 11:38:57 »

dobrodošao i nadam se da će ti biti dobro
Evidentirano
Omikron
Administrator
Ludi znanstvenik

« Odgovor #3 na: Ožujak 18, 2011, 04:21:10 »

Pozdrav i dobrodošao. thumbup

Što se tiče prodaje kemikalija i/ili opreme, možeš za sad u ovoj temi navesti čega se želiš riješiti pa se možda netko javi.